javascript:void(0)

bebelan manusia

yang tidak pernah serik

Blog aku , blog korang!
Apr 15, 2009

selamat tinggal dunia !

Posted by paih

bln 7 nanti genaplah setaun aku blaja kat sini . dah bleh jadi senior la nnt pas dak spm 08 masuk
masa untuk buli mereka !!! yargh !!!

takde la , aku takkan buli junior aku .. aku senior yg baik lagi baik dan baik
ditetapkan syarat leh duk kat hostel untuk 2 sem sahaja , kalo nk duduk hostel lps 2 sem tu bleh
tapi kena pandai mengampu / menyibukkan diri dengan hostel supaya bila dilihat ramai .. akan diterima untuk duduk kat sana xperlu nk guna kabel dah la .. kabel mahal weh skang , curi kabel TNB tu gi jual tgk dpt bape

aku rasa mmg aku kena kuar kot , jadi ambik tindakan yg drastik untuk mencari2 umah sewa yang ingin disewakan , tapi ada gak buat iklan nak sewa rumah tapi xnak bagi sewa kat pelajar .. adoi ada gak camtu , cam student ni xleh nk bayar sewa bulanan .. kitaorang pn ada duit gak
tapi takpela dia kan tuan rumah , kita kene hormat .. sori tuan rumah kalo terasa , kalo terasa buat2 tak terasa la ye ..

akhirnya , jumpa gak umah yg agak kosong .. kat area tmpt aku blaja ni gak .. best woo tingkat 7 .. jiran gempak .. warna putih gebu2 lagi tu .. kalo mlm2 buat bising , matila ko nanti bakal jiranku

saki baki sebelum akhir sem :

*submit assignment ES ngan SS
*gi kelas
*practice choral speaking (kena paksa masuk)
*gi kelas
*g languange camp
*gi kelas
*menunggu ketibaan assignment yg mungkin akan muncul secara mengejut
*gi kelas
*beli tiket balik

6 comments:

u KnOw WhO said...

Woit..
ari ni ku discover ko pnye blog..
haha..'evil laugh'..
time bce ni, ku gelak je..
hehe..
lawak dow..
ku puji ni..
seyes..
mmm..
pe g ek..
2 je la..
ko tlis lg..
ku bc..
n so on..
n so on..
n so on..

AyA VenomE™ said...

wei, adakah kta berjiran??

haha

paih said...

berjiran ? mungkin .. haha

Lin said...

ahaha~
ko nie mmg lorenzo yg klaka l0wh paih..
ngee~
:p

aku da pujuk mdm seethra nk stay kt ostel
jimat duet
:p

paih said...

lorenzo plak , ko pon lorenzo gak ..

wei nk gak duk ostel , xaci ah main kabel neh ..
tau ah berduit nk gne kabel tesl pon haha

They Called Me Ayam.... said...

pe brg dok dkt2 ngn ipik...huhuhu

Post a Comment