javascript:void(0)

bebelan manusia

yang tidak pernah serik

Blog aku , blog korang!
Apr 15, 2009

kebuntuan

Posted by paih

tgh duk lepak depan laptop
hajat di hati nk buat keja sekulah ; language description .. ala yg blaja pasal grammar tu .. yg agak memeningkan kepala .. lam essay xguna sgt pon jenis2 clauses , sentences tuh sbnrnya , main buat je essay .. tu sbb essay aku cam sial je haha



skang baru pkul 10.57 .. pkul 12.00 nnt aku start buat la kot
skang ngah sibuk menelaah buku 'ilmiah' .. baru beli beberapa hari lepas kat kedai yg jual barang tersebut .. kedai tujuh-11 .. agak murah berpatutan dan menjimatkan kedai ni


dahla bukak setiap masa lak tu .. bleh je lepak2 lam kedai kalo da bosan
lepak lam bilik
sambil minum air yg tak macam air ..
agak best la kalo da bosan xtau nk buat apa , kalo nk tido cepat pun leh gak
baca buku neh sambil baring atas katil , kompem dengan kondisi lampu yg agak malap .. korang akan lena dalam beberapa minit sahaja .. cubalah petua untuk cepat tido ini !!! jangan segan silu untuk mencubanya

4 comments:

AyA VenomE™ said...

taw sng

aku pn xikowt rules y kta blaja

maen hentam je tyme tls essay

:D

Anonymous said...

hentam2 pown sodap je essay...

Lin said...

hoho~
aku rasa tips menggoreng time tulis essay nie budak2 tesl punye keje je..

:p

Anonymous said...

oii buku aq tu...

Post a Comment