javascript:void(0)

bebelan manusia

yang tidak pernah serik

Blog aku , blog korang!
Jan 30, 2009

aku bernasib baik

Posted by paih

kisah berlaku da lama dah .. lebih kurang 4 hari lepas

aku nak balik dari shah alam ke kb , beli la tiket balik
org kat kaunter tu ckp ' tiket ahad malam , 25hb' aku reply ok bebeh !

malam ahad tu aku pegi la , abang aku hantarkan
jumpa la bas ni , besar , kuning campur2 merah
nama dia Mahligai
so aku naik la

cite dia start sini , lam bas tu lak ada pertelingkahan , berebut seat bas
hahha abg tu ckp seat yg aku duduk tu seat dia , aku pn tunjuk tiket
and btul la seat aku
seat number 2
kat tiket dia pun sama gak .. seat number 2
datangla mamat yg tukang cek tiket tu,buat2 kecoh
cek2 tiket dia kata cam ada problem je , maybe diorang jual 2 tiket sama
abaikan , manusia selalu buat silap kan haha
dia bagi balik tiket , aku cek2 tgk tarikh 26hb!!!!! , haha gila siot rupanya kat tiket aku tu bas untuk 26hb , malam seterusnya
aku diam je buat² tak tau .. bajet nk balik malam tu gak ..tapi yg peliknya
both driver and abg cek tiket tu tak cek pun tarikh tiket aku

nsb la mlm tu ada 1 seat kosong , leh la aku duk situ .. kakakakak

sblh akak yg agak comei ..

moral of the story : cek tiket anda dahulu , jgn mengharapkan omongan dari orang di kaunter ... hehe

ps: akak tu slamat sampai , aku pun selamat .. semua orang selamat hahahaha
ps2:driver bas bwk bas cam shial , rapat gile follow kete depan , honk memanjang and ske je berenti tepi2 jalan ... nk piss kot LOL!!!!!

2 comments:

HoNeYsaH said...

sengal anda nieh..
ahahaha..
x cek tket t0l2..
;P

paih said...

sengal ke ? hoho

Post a Comment