javascript:void(0)

bebelan manusia

yang tidak pernah serik

Blog aku , blog korang!

mmg bengang kan kalo tgh syok2 gne pc / laptop tu pastu tup kuar notifikasi kat tepi tu bertulis "virus has been detected"

mmg kaco line r , nak kena scan , search file yg kne infected ngn virus segala
ambik banyak masa gak r nk buang virus durjana tu

aku penah guna banyak anti-virus la sblom ni , tapi tak penah plak cuba kapersky ni .
orang ckp AV ni elok la dari yg lain sbbnya ?

virus cepat mampos n blah dari pc korang sbb ada mamat ni :



seorang pelakon/martial arts master ngan pereka kapersky
gabongan yang mantop ntok membunuh si virus2 durjana haha


tu je la aku rasa hebat sal kapersky neh , sbb ada org tlg jaga pc / laptop aku , thanks Jackie! :D

sesapa yg rasa nk masuk contest ni leh tgk r quote kat bwh ni ye :)

saya mahu pc saya dilindungi oleh kapersky anti virus 2011.Saya juga mahu cool seperti jackie chan dan lee chong wei memusnahkan virus-virus durjana.

menang 5 KAV 2011 ORIGINAL KEY daripada sudubesi.com dan kaperskyhijau.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment