javascript:void(0)

bebelan manusia

yang tidak pernah serik

Blog aku , blog korang!
Jun 12, 2009

futur--- waa ?

Posted by paih

kebosanan melanda , buat beribu kali ..
2 3 6 hari lepas abiskan masa tgk futurama .. walopon cite lama aku xpnh habis tgk
skang da collect season demi season .. bleh mula tgk .. haha layan je si alien mata satu , bender yg gila ..

bape hari ntah aku kat umah ni sjak cuti aritu , keje xsiap2 lagi pon ... tapi ok la kan aku da start cari info .. nk tunggu tulis esei je .. bkn susah pon .. tulis je dpt bpe lain cite hahaah
sapa2 yg pandai lam penulisan esei sila email saya , kerjasama anda amat dihargai sekian .

ps:tiada bayaran kpd penolong membuat esei

tinggal seminggu lagi , jom abiskan cuti dengan melepak dirumah kawan serta pegi skolah lama ambik sijil SPM yang dah berkurun kat skolah tu takde sapa nk ambik. jom2!

7 comments:

EPunkz said...

lulz, mg cari mano nate ni? torrent?

paih said...

xmain la torrent , direct dl sudos :O

EPunkz said...

w00t, mano? aku nok ugop

paih said...

ejah pendrive .. haha

rhapsody LiN said...

wah...ak x start lg wt keje
ahahaha~

strawberry said...

saya pun tak enah abes tgk cite ni!! ade lg tak? :)

paih said...

sempat je komen , ade kot , t akan di pass kalo ada :D

Post a Comment