javascript:void(0)

bebelan manusia

yang tidak pernah serik

Blog aku , blog korang!
Mar 17, 2009

kesengsaraan berganda

Posted by paih

cuti cuti , yay .. alalala sukanya dia cuti
cuti2 pn kene stadi gak .. kowt .. exam lam 2 minggu lagi

walopon ianya hanya mock ( apa mock tu ? )iaitu exam olok2 kata lecturer haha
tapi rslt amat penting gak coz dia akan pos rslt tu kat umah
haha kalo xstadi dpt rslt xelok , naik angin la mak abah kat umah tu kan ..

tapi da 4 hari da cuti aku still xstadi lg .. apa nk jadi la
balik umah aritu igt nk kuar la jln2 cuti ni ngan geng , skali geng takde lak .. sume xde cuti
yela aku ikut cuti sekolah , diorang cuti ikut tmpt pengajian masing2 .. mana nak sama kan huhu
tambah lak moto kat umah tu da takde , bapak ku da jual plak moto tu ... waaaa xde kenderaan da .. aku prefer moto dari kete sbb lesen kete aku xbuat lg .. malas *evil laugh*

0 comments:

Post a Comment