javascript:void(0)

bebelan manusia

yang tidak pernah serik

Blog aku , blog korang!
Jan 31, 2009

sesi berbubur asyura

Posted by paih

smlm dpt sms dari sahabat gua , nama beliau dirahsiakan , suh datang esok tolong kacau bubur asyura kat umah dia

bangun tido pukul 11 , memesej kawan sorang lagi yg agak hensem diminati ramai
bertanya mau ikut tidak , dijawab YA!
dalam pukul 12.30 bertolak dari rumah beliau sebelah kedai al-ikhsan saja amat dekat
dalam pukul 12.45 tiba dirumah si mintak tolong itu ..

tanpa segan silu , bersapa-sapa dengan manusia sekitar
terus mencapai kayu yang panjang untuk sesi mengacau

hahah first time buat , segan silu tak reti , apa yg susah kan kacau je lah !
dlm pukul 6.30 , makanan itu siap .. bungkus2 dan bawak pulang

tidak sempat camwhoring , cuma beberapa helai gambar sahaja sempat dirakam

aksi mak cik latah tidak sempat di ambil kerana sibuk mengacau ... yeke ?

memula sampai


bro yg diminati ramai itu


yay nk siap da !

3 comments:

AyA VenomE™ said...

wat wat rajin

wek!!

mg bkk pic aku lam page laen kn???

aku baru nk puji terer bley taw

hampeh~~

paih said...

memang rajin pon ..
aku terer bab teka meneka

HoNeYsaH said...

rajin2..
b0le pnggil dy nieh lagi kal0 spe2 nk kacau bubur asyura..
free of charge..
ahahaha..
=)

Post a Comment